دانلود بازی های 2011 جاوا
نوشته شده توسط : mahdi k

 

رمز تمام بازی ها=persian081m.loxblog.com

 


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسطpersian081m براي گوشي هاي جاوا ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!
 اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 195 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.

 

این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.



نسخه جديد بازي Pro Evolution Soccer 2011 يا (PES2011) كه به تازگي توسط كمپاني Konami ارائه شده است. كه داراي گرافيكي بسيار بالا نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد .اين بازي تحت فرمت جاوا ميباشد و ويژگی های بسيار مهم اين بازی می توان به قابليت 2 نفره بازی کردن توسط بلوتوث اشاره كرد كه در ميان طرفداران بازيهاي فوتبال از محبوبيت خاصي برخوردار ميباشد.

 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

حجم=2.90



بازی بسیار زیبا و جذاب Gangstar 3 Miami Vindication یکی از جدیدترین بازيهاي تلفن همراه ميباشد  که به تازگی توسط شركت Gameloft ارائه شده،شما ميتوانيد تجربه زندگي در باندهاي مافيايي را تجربه كنيد كه موضوع اين بازي در شهرهاي مختلف اتفاق مي افتد. اين بازي داراي 75 مرحله ميباشد كه بايد به مبارزه با دشمنان خود بپردازيد كه شما ميتوانيد از دوچرخه ،اتومبيل ،موتور سيکلت ،و حتي اسکي روي آب و پرواز با هليکوپتر در اين بازي مهيج استفاده نماييد.
اين بازی دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك خوبی نيز برخوردار است و به صورت جاوا ميباشد و بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

حجم=774 kb



بازي فوق العاده زيبا و هيجان انگيز Dictator defence 2 با گرافيك بسيار بالا به صورت جاوا توسط شركت Digital Chocolate  ميباشد. این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

حجم=1.48



Need for Speed Shift

بازی فوق العاده هيجان انگيز و جذاب  Need for Speed Shift كه نسخه جديد مجموعه بازي هاي NFS میباشد. اين بازي با گرافيك بسيار بالا توسط شركت محبوب EA به صورت جاوا در سايزهاي مختلف ارائه شده است.



Transformers: Revenge of the Fallen

بازی اکشن زیبا و مهیج ترانسفورمرز 2 براي تمامي گوشي ها و تمامي سيستم عاملهاي موبايل آماده شده است. شما در اين بازي در نقش يك ربات غول آسا و قدرتمند ايفاي نقش ميكنيد اين بازي داري گرافيكي بسيار بالا ميباشد

حجم=2.12
 نسخه جاوا سونی اریکسون

نسخه جاوا سامسونگ و ال جی

نسخه جاوا برای سیمبیان سری 60 ویرایش سوم


بازي بسيار زيبا و جذاب Stunt Car Racing 99 Tracks كه محصول جديد شركت Digital Chocolate معروف مي باشد. اين بازي در سبك ماشين جنگي مي باشد كه از گرافيك بسياري خوبي برخوردار است

 اين بازي به صورت جاوا مي باشد و بر روي اکثر گوشي هايي که جاوا پشتيباني مي کند قابل نصب است

حجم=932 kb



Grand Theft Auto 4

بازي GTA سرقت بزرگ اتومبيل طرفداران زيادي در کنسول هاي مختلف بازي دارد ، اين بار نسخه جديد اين بازي همزمان براي گوشي هاي موبايل نيز ارائه شده است که در اين بازي با ماموريت هاي گوناگون و مخفيانه سرو کار خواهيد داشت.اين بازي تنها در سايز 240x320 به صورت جاوا ارائه شده است.

حجم= 1.46



Journey to the Center of the Earth 3D 

 بازی بسیار جذاب و هیجان انگیزی از سفر به اعماق زمین
 کیفیت نمایش تصاویر بازی فوق العاده بالاست. کیفیتی که هرکاربری را مجذوب خود خواهد کرد. و کاربر را برای ادامه بازی و انجام مراحل بالاتر ترغیب می نماید. در این بازی سرعت عمل و دقت در بازي نقش مهمی را ایفا خواهد کرد
چراکه باید با توجه به موانع نسبتا سخت با دقت و سرعت عملی بالا مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و راز اعماق زمین را کشف نماييد. در نهایت حتما از انجام این بازی در اوقات فراغت با گوشی های موبایل لذت خواهید برد

حجم=437 kb


زیبا و مهیج Medal OF Honor 2010  یا همان مدال افتخار که مدت زمان اندکی از ارائه ی نسخه ی جدید آن می گذرد با داشتن سبک بسیار زیبا و اکشن خود باز هم تحول عظیمی را در دنیای بازی و بین علاقمندان به بازی های کامپیوتری ایجاد نمود. اما نکته ای که در این بازی سبب هیجان و تعجب بسیاری از ایرانی ها شد حضور یک فرد ایرانی در ساخت این بازی فوق العاده زیبا بود که سبب شد تا علاقمندان ایرانی بیش از پیش به این بازی علاقمند شوند. رامین جوادی که پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های معروفی همچون فرار از زندان، بت من، مرد آهنین، آستانه، فلش فوروارد و ... به آهنگ سازی پرداخته است این بار نیز با ارائه ی آهنگ های زیبا در این بازی سبب شد تا این بازی به یکی از پرفورش ترین بازی های سال تبدیل شده و علاقمندان بسیاری پیدا نماید. اکنون شما دوستان عزیز می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت کاملا رایگان در 3 سایز و برای دو سری از گوشی های سیمبیان یعنی سری 60 ورژن 3 و سری 60 ورژن 5 و همچنین گوشی های جاوا از سایت پرتوان آسان دانلود دریافت نمایید.

حجم=432

 دانلود برای گوشی های جاوا با رزولیشن 176×220

 دانلود برای گوشی های نوكيا S60v3 با رزولیشن 240×320

 دانلود برای گوشی های نوكيا S60v5 با رزولیشن 360×640

 




:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلور بازی موبایل جدید , دانلود بهترین بازی های جاوا , دانلود بازی نوکیا , دانلود بازی ماشین , دانلود بازی جنگی موبایل , بازی 2011 موبایل , دانلود بازی باحال برای همه گوشی ها , دانلود بازی سونی اریکسون , دانلود , دانلود بازی رزمی موبایل , دانلود بازی تفنگی برای موبایل , دانلود بازی های اکشن برای همه گوشی ها , دانلود , دانلود بازی همه ی گوشی ها , دانلود بازی فوتبال 2011 برای همه گوشی ها , دانلود بازی 3بعدی جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 1346
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1391/4/2/5 - - گفته است :
تمام بازی هاروگرفتم ازت مچکرم

/weblog/file/img/m.jpg
شاهوار در تاریخ : 1389/12/23/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وبلاگت هر روز قشنگتر میشه
موفق باشی

/commenting/avatars/avatar14.jpg
امیر در تاریخ : 1389/12/23/1 - - گفته است :
عجب بازی های خفنی هستند من همش رو
دانلود کردم خیلی میخوامد باز هم از این بازی ها بزار

/weblog/file/img/m.jpg
داش داش در تاریخ : 1389/12/23/1 - - گفته است :
سلام عزیزم خیلی بازی های توبی بود دمت گرم

/commenting/avatars/avatar17.jpg
محمد در تاریخ : 1389/12/23/1 - - گفته است :
اقا دمت گرم عجب بازی هایه باحالی گزاشتی
بازی برندگان خشمگین خیلییییی
باحال بود دست درد نکنه
عاشقتمممممممممممممممم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: